We believe in summer

April 7, 2022

Som Skandinavias største strandfest var det derfor viktig å holde kontakt med sitt publikum og fortsette planleggingen av sommerens fest, uansett hva som måtte bli befalt. Å ikke minne publikum på hva som gjør dette til en helt unik opplevelse var ikke aktuelt.

NOSLEEPTILLBROOKLYN utviklet et konsept for å holde håpet levende og samtidig gi en honnør til alle andre festivaler. We Belive In Summer var budskapet, der vi minner om hva som kan forventes av Norges ledende opplevelsesprodukt for de under 30. Konseptet ble distribuert til målgruppene via et sofistikert digital-løp, med ulike uttak avhengig av hvor de befant seg i kundereisen. Startskuddet, eller filmene, nådde ut bredt til målgruppen, og ble etterfulgt av mer taktiske budskap, inkludert Palmesus’ splitter nye venue i 3D-bilder og artistslipp, før vi avsluttet løpet med salg av billetter til årets Palmesus.

I tider med tørke og lockdown var dette et budskap som fikk god spredning – veldig god faktisk. Der de andre holdt tilbake uten helt å vite hva de skulle si, ble Palmesus nok en gang et lys i mørket. Totalt ble kampanjen vist 3.200.000 ganger, og hele 24 % av de vi nådde engasjerte seg med reaksjoner, kommentarer, delinger, klikk eller videovisninger.

No items found.

Som Skandinavias største strandfest var det derfor viktig å holde kontakt med sitt publikum og fortsette planleggingen av sommerens fest, uansett hva som måtte bli befalt. Å ikke minne publikum på hva som gjør dette til en helt unik opplevelse var ikke aktuelt.

NOSLEEPTILLBROOKLYN utviklet et konsept for å holde håpet levende og samtidig gi en honnør til alle andre festivaler. We Belive In Summer var budskapet, der vi minner om hva som kan forventes av Norges ledende opplevelsesprodukt for de under 30. Konseptet ble distribuert til målgruppene via et sofistikert digital-løp, med ulike uttak avhengig av hvor de befant seg i kundereisen. Startskuddet, eller filmene, nådde ut bredt til målgruppen, og ble etterfulgt av mer taktiske budskap, inkludert Palmesus’ splitter nye venue i 3D-bilder og artistslipp, før vi avsluttet løpet med salg av billetter til årets Palmesus.

I tider med tørke og lockdown var dette et budskap som fikk god spredning – veldig god faktisk. Der de andre holdt tilbake uten helt å vite hva de skulle si, ble Palmesus nok en gang et lys i mørket. Totalt ble kampanjen vist 3.200.000 ganger, og hele 24 % av de vi nådde engasjerte seg med reaksjoner, kommentarer, delinger, klikk eller videovisninger.

No items found.