OUR SECRET SUPERPOWER

Unik sammensetning av kompetanser fra strategi innen marketing og spons og digitale medier til tech, event, 3D og design, samt sterke kreative krefter. Unik innsikt i de som er vanskeligst å nå. Unik erfaring fra nær og fjern, og på tvers av sektorer, kategorier og bransjer. Ingen avdelinger eller nykker, bare samarbeid og skaperglede.

Arrow down icon
Arrow down icon
Reklame
Design
Event
Sponsorship
UX/UI Design
Film
Digital markedsføring
Motion Graphics
Strategi
PR rådgivning
Slik jobber vi

Hold strategisk avstand.

Vi er flokkdyr, også i markedsføring. Usynlig oppstår det normer og regler for hva som er riktig å kommunisere i en kategori eller bransje. Men slike sannheter er flyktige, og de er ikke minst dyre hvis du ikke er markedsleder.

Og er du markedsleder, ja da er du det som må holde alle som kommer nedenfra nede. Hva er din langsiktige plan og hvor gode virkemidler har du for å jobbe kortsiktig i dette rommet?

Er du nærmere kundene, er det lettere å holde konkurrenten på avstand.

Siden Palmesus spede begynnelse i 2009 har vi samlet adferds- og holdningsdata på den målgruppen alle sliter med å nå.

Etter hvert begynte vi å strukturere dette opp, jobbe ut vår egen teknologi for fysisk adferdssporing samt at vi har økt antall kilder for holdninger og kjøpsadferd. I dag sitter vi med et unikt og proprietært innsiktsverktøy som hjelper oss å forstå spesielt hvordan de under 30 har det.

Alle har anekdoter på hva de unge gjør og ønsker (“min sønn på 16 har aldri lest en avis”), men veldig få har data som løfter dette til å bli dyp representativ innsikt.

Innsikt er intelligent og intuitiv bruk av data.
Der er vi sterke.

Animation

Kreativitet er å dyrke frem mulighetene  - også de som virker rare her og nå.

Kreativitet er verdiskapning gjennom nye måter å se, oppleve eller gjøre ting på. Vi ser på markedsledende kreativitet som en grunnleggende kulturell kompetanse du ikke kan opprette en avdeling for over natten.

Å skape forandring er å vite hva som fungerer og hva som faktisk lønner seg å forandre på, deretter kommer det ubehagelige; å skape seg frem til det nye.

Vi har effektive prosesser der vi bredt utforsker kreative mulighetsrom i jakten på det beste konseptet ved bruk av gjennomprøvde teknikker. Samt at vi også stoler på intuisjonen, dvs talent og akkumulert erfaring.

Vi bruker tiden riktig og de riktige hodene. Selv om de er litt rare noen av de.

Hvert eneste øyeblikk med en kunde er avgjørende, men du må ha din verktøykasse klar.

Om det er relevant oppmerksomhet, prøvesmaking, følelsen av vår, revurdering, liking, gi noe nytt en sjanse eller rett og slett flytte en mental komma, så må øyeblikket telle.

Har du det som skal til for at hvert eneste øyeblikk med hver eneste kunde skal telle?

Vi skaper avgjørende øyeblikk.

Animasjon
05

Check out some
defining
Moments

Arrow down icon